duminică, 28 iunie 2009

Feel the music

M-am hotarat sa reiau discutia despre muzica si sentimente.
Ultima perioada a fost una in care mai nimic nu a mers asa cum ar fi fost bine, stiti voi senzatia atunci cand sunteti prost intelesi, cand parca totul se intampla impotriva voastra.

Ei bine... ideea este ca a fost foarte interesasnt ca eram odata pe strada, ascultand radio si parca simteam ca ma urmarea o melodie. Nu intelegeam eu foarte bine versurile dar am aflat cum se numeste si m-am hotarat sa o analizez mai amanuntit. E bine... am aflat ca versurile se potriveau exact situatiei descrise de mine mai sus.

Dupa un timp, mi-a mai fost recomandata o alta melodie foarte interesanta, care in schimb a avut un alt impact asupra mea: Venea cu un fel de rezolvare a problemelor, mesajul ei principal(asa cum l-am vazut eu) este cel in care problemele trec in timp asa cum anotimpurile se schimba.

Nu am sa va descriu mai multe legate de aceste melodii ci va voi pune 2 link-uri catre ele (in ordinea cronologica in care vi le-am descris mai sus) pentru a le asculta mai bine (asta daca doriti), cu rugamintea de a citi versurile cu mare atentie (la prima melodie le aveti pe ecran iar la a doua sunt in descriere).

Prima melodie - Click Here


A doua melodie - Click Here

Deci, dragii mei, Auditie placuta!

4 comentarii:

Ioana spunea...

cu broken strings si eu am o problema, e pur si simplu superba melodia. si eu am descoperit-o intr-o perioada mai nashpa a mea in care aveam impresia ca se potriveste perfect cu ceea ce simt... chiar daca totul s-a rezolvat melodia aia inca mai inseamna ceva pt mine.

p.s. si eu mi-am pus melidia pe blog :D

Aditzu' spunea...

Dreaming...
Vezi ca la primul link, cica melodia nu e disponibila pentru Ro... :(

Lutza spunea...

In primul rand, cred ca as fi fost usor mai romantioasa in cele scrise, ca o poeta ce ma aflu.. :))... dar fiecare cum simte. Se cuvine though, sa spun ca muzica poate exprima ce nu pot cuvintele...si eu mai cred cu tarie ca doi oameni pot sa comunice si prin muzica...which is actually kinda nice. Melodiile sunt absolut dragute, desi nu ma aflu in stari usor "deprimatice" (iata ca inventez cuvinte)...stii tu dar, pisi, ce melodie ma atinge pe mine pe coarda sensibila...si na, am putea vorbi la acelasi nivel de Broken Strings.

Adrian spunea...

Imi permit sa trec aici melodia care mie mi-a shimbat viata, metaforic vorbind, schimbandu-i pe veci cursul. Atata timp cat niste note, niste versuri, si povestea care se naste din cele doua intra in rezonanta cu "inima ta unica", se pot intampla minuni. Melodia este a lui Johnny Cash, 25 minuttes to go. Daca ai fost vredata aproape de margine, vei intelege.

http://www.youtube.com/watch?v=irbU9hk_BiU