sâmbătă, 12 aprilie 2008

Peisaj Urban - Later edit :)

Credeam ca este un caz singular dar m-am inselat. Am mai descoperit o filiala a acestei societati de prestigiu in comertul dambovitean al produselor de panificatie . Aceasta se afla in zona Pavcom, o zona la fel de intens circulata precum Gara. Se pare ca si-au amplasat foarte bine punctele de lucru.
Impresionat fiind de aceasta Societate Comerciala am reusit sa descopar faptul ca aceasta este inregistrata aici: http://www.listafirme.ro/catalog/j1441305_pasarica_com_srl.htm .

4 comentarii:

Anonim spunea...

mda deci... suna cam asa :"Alo?Covrigaria [Pasarica]?!? Da, v-am sunat sa va spun ca produsele dumneavoastra de panificatie..Alo? Alo?!?..."

Anonim spunea...

Este clar ca strategia de marketing din sucursala a functionat si a reusit sa deschida inca o filiala, cea de la Pavcom, pentru ca: nu mai are diacritice, oricum nu pasa pe nimeni, nu a mai pus preturile la fiecare covrig in parte, oamenii pot la fel de bine sa intrebe, nu ii doare gura. Sau, aici fac doar 1 (un) tip de covrig (ars, vechi, tare). Stau si ma intreb: oare cat sa castigi dintr-o covrigarie ca sa deschizi o ghereta din asta de termopan pe un spatiu in tgv si sa mai angajezi si personal si sa mai ramai si cu ceva. Hai, dintr-o sifonarie inteleg, dar dintr-o covriarie..?!?

Core3 spunea...

Am informatii ca ar mai exista o 'filiala'. Locul nu il stiu exact asa ca fac un apel: Toti cei care trec pe langa vreo covrigarie sa se uite daca face sau nu parte din acest lant al renumitei firme de panificatie.

Ioana spunea...

ce de reclama le faci