miercuri, 9 aprilie 2008

Peisaj Urban

Ne aflam in Targoviste, intr-unul dintre punctele cele mai importante ale orasului: Gara. Ca in orice astfel de loc gasim: un bar, un chiosc de ziare, un fast-food, etc. Insa unii dintre cei ce au reusit sa puna mana pe un spatiu in apropierea Garii Targoviste s-au gandit sa investeasca intr-o afacere de viitor: O Covrigarie.

Buun... sa zicem ca nu e nimic rau cu asta... dar numele ales pentru una dintre ele este cat se poate de interesant. Eu ma intreb: In primul rand: De ce? si in al doilea rand: Ce rost are sa iti faci publica inspiratia punand un afis imens cu numele afacerii tale?

P.S. Daca aveti impresia ca nu vedeti bine, puteti da click pe imagine pentru a o mari :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cel mai interesant aici nu este viitorul afacerii, nici numele ales, ci seriozitatea de care omul a dat dovada. Deci avem una bucata spatiu in fata garii, una bucata idee afacere de succes, bani pt ea si nume cu perspectiva. Asa ca ce ma surpinde pe mine este faptul ca a reusit sa puna diacriticele (ce-i drept doar in nume...) si a tinut bugetul redus scriind doleantele despre bon pe aceeasi pagina. Totusi, e de admirat ca a pus-o intr-o folie (0.1 RON) si a consumat si toner, nu pix. Seriozitatea omului in deschiderea afacerii este asadar demna de admirat. Maine, poate, o sa ma duc sa imi iau un covrig de la "Pasarica COM" si cred ca astfel si-a atins scopul. Reclama e sufletul comertului.

Ioana spunea...

dupa ce am citit am ramas in felul urmator
prima reactie "ce mahhh?"
a doua reactie "ce idiot"
a treia reactie "solicitati bolul fiscal =))=))"

Anonim spunea...

Din cate stiu, legea obliga firmele sa afiseze denumirea si ,,solicitati bonul fiscal".

Apropo de denumiri, exista o firma de transport cu dube ,,S.C. Pretexte si Iluzii S.R.L." in Curtea de Arges.

Anonim spunea...

shh e strategie de marketing 100%, numele este complex si unul din cele mai cautate cuvinte pe browserele romanesti, facand referire la "pasarica" asa incat lumea cand cauta pe google pasarica (din diferite scopuri), va da peste firma lui,si omul va reusi sa vanda toti covrigii calzi avand chiar lumea pe 2 randuri la coada. sigur are experienta mare in marketing investitorul de a ales un asa nume, pentru o asa afacere. (P.S. sa nu va uitati bonu la casa)

Flaviu Dan spunea...

In legatura cu solicitarea bunului fiscal, peste tot apare urmatorul text: "Va rugam sa solicitati bon fiscal si sa il pastrati pana la iesirea din magazin", aici problema se pune cu delimitarea spatiului unde esti "inauntru" unde esti "afara", asa ca ei au rezolvat foarte frumos problema au scos partea cu iesirea din magazin,astfel confuzia se evita. Iar in legatura cu strategia de marketing eu zic ca folosesc una agresiva de promovare unde ai toate preturile la vedere, chiar daca ai vrea nu ai putea sa le ratezi, insa iti mai lasa si libertatea de a alege intre tipurile de covrigi.