luni, 17 martie 2008

The best mix of music

Cu ocazia renovarii camerei mele, am reusit sa o transform intr-un studio radio. Este vorba de Radio4u, care a luat nastere in Octombrie 2004.

Pe 16 Martie, m-am gandit sa fac o emisie radio inedita. Ce a avut special? Pe langa durata de 9 ore si jumatate, dedicatiile prin telefon sau messenger Radio4u si-a deschis portile pentru orice ascultator care dorea sa intre in direct sau pur si simplu sa ne faca o vizita. Am avut placerea de a primi 7 invitati care au ajuns in cursul orelor de emisie.

Ca orice lucru mai important, am avut si probleme: balbe la greu, nesincronizari, greseli tehnice, etc... Eu cred ca e normal. Suntem, intr-adevar, la inceput de drum.

Speram ca in curand sa avem disponibila o galerie foto pe site-ul radioului - http://www.24u2.com/ - unde o sa puteti vedea pozele realizate cu studioul si cu invitatii. Este un sentiment extraordinar atunci cand vezi ca oamenii vin, se simt bine, se duc acasa, iti spun ca le place muzica, dau o dedicatie...

Pe scurt: E foarte placut atunci cand faci oamenii sa se simta bine. Noi, echipa Radio4u, am ales sa o facem prin muzica. Voi?

5 comentarii:

FunInTheSun spunea...

trebuie sa fac si eu o vizita ca nu se poate ... ieri nu am avut ocazia si nici timpul , dar stii ca te`am ascultat de la inceput si pana la sfarsit :) ... uite ca e chiar interesant ce faci si te admir :) bafta pe mai departe si la cat mai multe emisii :)

Core3 spunea...

Multumesc mult. Este exact sentimentul despre care va vorbeam in articol. E extraordinar sa primesti asemenea comentarii dupa ce muncesti si faci o chestie de genul asta.

StefanSeptember spunea...

Balbele se accepta pt ca e normal si pe deasupra sunt si funny (mai ales cand reasculti emisia)...dar cred ca greselile tehnice nu prea isi au locul mai ales cand lucrezi cu oameni cu experienta in domeniu. Bafta pe mai departe si sa-ti traiasca stuDOul! ;)

Anonim spunea...

Ok...so...studioul mi s'a parut...verde :)...aka fain. muzica a fo de suflet...ca sa zicem asa, pozele au fost de rasu pamantului :))si nu pot decat sa iti urez la cat mai multi ascultatori si poate, cine stie, la vro frecventa ;)
11.57
semnat...si dat cu seervetele ...;)

Ioana spunea...

stii ca as fi vrut sa vin in noul stuio atunci... dar macar m-am auzit prin tel la radio... ms pt dedicatii... a fost super emisia...
nu conteaza greselile, doar eram printre prieteni, a iesit super si a fost distractiv