marți, 22 aprilie 2008

1:31


Vara se apropie, lucru care ma binedispune dar, mai ales, imi place faptul ca temperaturile incep sa atinga valori frumoase. Avand in vedere acest lucru, era de asteptat ca pe la 23:30 sa fiu prin oras trezit la realitate de o durere de masea, dupa ce mi-am adus aminte ca ar fi trebuit sa vizitez un stomatolog de ceva vreme, m-am gandit ce e de facut? Imi trebuia un medicament. Trec nepasator pe langa o farmacie si vad pe cineva inauntru. Nu mi-a venit sa cred. Ajung la usa, ma uit la femeia de acolo, o intreb sfios "Se poate?" la care ea se apropie si ma intreaba "Cu ce va putem ajuta?". Dupa ce am luat ce aveam nevoie am realizat, de fapt, cat de norocos am fost. De ce? Daca nu stiati, s-au ales 31 de farmacii din judet (corespunzatoare maximului numar de zile intr-o luna) pentru a face de garda o zi din 31. Si DOAR in data de 21 este deschisa toata noaptea singura farmacie pe langa care puteam sa trec atunci. Uimirea a fost atat de mare deoarece eu de obicei nu am noroc nici cand e vorba de o situatie 2 din 3 si cred ca sunt adevarate fazele de genul "Cineva/Ceva mi-a purtat noroc.".

4 comentarii:

Anonim spunea...

so...

this is like being lucky:)))

Anonim spunea...

farmacia judeteana din m9 nu mai e deschisa non-stop?

Core3 spunea...

@Kain: Nu mai este non-stop decat o singura zi / luna la fel ca si cea pe langa care am trecut eu in seara aceea :)

FunInTheSun spunea...

iti doresc si 6:49 !