duminică, 6 septembrie 2009

In my secret life

In acest articol nu o sa va povestesc despre mine (asa cum spune titlul), ci despre unul dintre cele mai frumoase evenimente la care am luat parte anul acesta.
Dupa un telefon norocos, m-am ales cu o invitatie la concertul Leonard Cohen.

Auzisem despre el, stiam 2 dintre melodiile lui cele mai cunoscute dar in rest, mai nimic. Si, ca tot romanul, am gandit: "Daca e gratis, de ce nu?". Ei bine, nu am regretat.

Concertul a avut loc pe Stadionul Tineretului din Bucuresti si locurile au fost aproape in intregime ocupate. Pe o scena foarte mare, acompaniat de o sonorizare impecabila, Leonard Cohen alaturi de instrumentisti si backing-vocals au facut un show la care era ideal sa ai langa tine persoana pe care o iubesti.

Pe masura ce melodiile se scurgeau, imi dadeam seama ca pe unele le stiam iar pe altele imi parea foarte bine ca le auzeam pentru prima data. Momentul care m-a impresionat cel mai tare in acest concert, a fost prezentarea membrilor formatiei, aceasta facandu-se ca o poezie in care Leonard ii prezenta cu vocea sa inegalabila.

Va recomand cu incredere un search pe YouTube pentru a face cunostinta (cei care nu stiti) cu muzica lui iar aici aveti motivul pentru care am intitulat articolul asa.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Te invidiez sincer :)
Muzica bună e aceea care îți mai oferă câte un strop de divin now and then, care te ține în transă ore întregi, și latent după câteva zile. Rar avem la îndemâna câte un astfel de spectacol complet și de calitate, și ar fi chiar păcat să refuzăm.

Aditzu' spunea...

Sincer, nu prea stiu multe despre Sir Cohen. Doar vreo 2-3 melodii. Probabil ca mi-ar fi placut sa vad spectacolul, mai ales dupa cum l-ai descris.