marți, 2 noiembrie 2010

Q: Next what?

A:
Take your life and write a table of contents.
Review it.
Then write the next chapter.

21 de comentarii:

ghici :)) spunea...

like :)

dani spunea...

bun, tare bun

Unknown spunea...

a mea ar fi destul de simpla pentru trecut... foarte incarcata pentru prezent... si cu multe "De facut:" pentru viitor... mai ales ca am descoperit in ultimul timp si persoanele potrivite pentru o parte din aceste "De facut:"... :D

Exarcus spunea...

Dupa ce termini capitolul, reincepe algoritmul ;).

Sorynell spunea...

trecutul e trecut....deci nu ma intereseaza, prezentul e prezent si merita trait din plin, clipa cu clipa, iar viitorul......e un foarte mare si incarcat capitol, plin de idei, si idei care merita nopti nedormite pt a le gandi in detaliu :D.... in orice caz nu e o viata in roz :))

Daniel spunea...

Probabil degeaba il scrii. Cred ca soarta va rade de tine si lucrurile nu se vor intampla asa cu ti-ai dorit tu.
In schimb poate fi util sa vezi cat de mult te-ai departat sau nu de linia trasata.

un onyx spunea...

e atat de crud sa planifici ne-planificabilul... :))) incat iti va fi ... o sursa nesecata de frustrari :P

Core3 spunea...

@un onyx: Nu exclud frustrarile. Dar nici nu le generalizez. Asa cum este si atmosfera blogului, totul este relativ, la fel ca si raspunsul la intrebarea din titlul acestui articol.

Racoritoare (3r) spunea...

Urmatorul capitol poate fi la fel de interesant sau la fel de neinteresant. Asta numai noi putem decide.Daca ne apucam sa ne scriem istoria si astfel sa ne construim urmatorul capitol nu putem fi tocmai corecti in decizii fiind influentati de capitolele trecute. Goood luck with the next chapter :) and by the way..."vazuturile" din imagine trebuiau sa fie verzi! :P

Core3 spunea...

@Racoritoare: Ideea este sa vezi ce ti-ai dorit sa faci pana acum si nu ai facut din diverse motive, eventualele regrete. La asta sa te ajute acel "table of contents".

P.S. Sunt si verzi si albastre, ca sa impacam pe toata lumea.

Racoritoare (3r) spunea...

Tocmai ca acele regrete te pot influenta si poti astfel lua decizii in pripa, mai mult din orgoliu fata de tine.Daca ai anumite regrete inseamna ca ai facut un sacrificiu ce nu trebuia facut.Este bine sa fi si cu notite despre trecut luate in "vazuturi" doar ALBASTRE nu si verzi...dar cred ca este mai bine sa iti construiesti o incredere in sine si astfel nu iti pasa de acele "regrete".

ps: sunt foarte multe nuante de albastru si atat..nu vad verde...trebuie sa fie verzi!

Racoritoare (3r) spunea...

And the last post...

next: Smile! if you have the smile..you have what you need ;)

Core3 spunea...

@R: O decizie in pripa de obicei e ceva de genul "de ce sa nu fac...?". Daca e gresit, atunci o sa stii ca ai incercat si asta.
De asemenea, cred ca regretele si increderea in sine nu sunt asa de strans legate precum le-ai spus.
Notitele din trecut trebuie sa fie luate in "vazuturi" multicolore, invatand de la toate situatiile cate ceva.

Again PS: Relativitatea culorilor...

Racoritoare (3r) spunea...

last post 2:
"vazuturile" sunt verziiiiii!

Cat despre ce scrii tu acolo...relativitatea ideilor

Seara buna calatorule! :)

alchemystical_angel spunea...

i don't want to write the next chapter!...trecutul e in spate, viitorul in fata, iar eu sunt unde sunt (undeva pe la mijloc cred). Nu vreau sa scriu despre trecut, pentru ca daca m-as apuca sa scriu as vrea sa schimb multe si nu vreau asta din 2 motive:
1. pentru ca trecutul care l-am avut m-a facut sa devin ceea ce sunt si tot prin trecut am reusit sa dau de persoanele peste care am dat pana acum.. si nu vreau sa schimb asta pentru nimic in lume
2. pentru ca trecutul nu poate fi schimbat .. simplu :D
Iar despre viitor ... de ce sa scriu? Daca scriu despre el nu mai e viitor, e asteptare si asteptarea e grea.
Si daca ai de gand sa ma intrebi de ce nu scriu despre prezent, o sa-ti raspund la fel de simplu, pentru ca prezentul trebuie trait, nu scris :D. hi hi.. stiu ca am gandirea puerila.. dar la 2 ani ai mei ce te asteptai cele???.. tine-o tot asa, esti tare

Core3 spunea...

"To write"... un verb atat de simplu si totusi cu multe intelesuri posibile. Poti sa "scrii" un nou capitol si prin a lua o hotarare de a face ceva ce ti-ai dorit de mul (de ex: ultimele week-end-uri pe care acum n-as sta sa le rezum ca mi-ar trebui inca vreo 2 tastaturi).

Daca e sa ne batem in idei simple uite una:
If you don't write the next chapter, it will be written in a way that can be good or bad beacause the time is continuous.
It's a risk that I don't recommend to anyone.

Iar in viitor... vom ajunge din nou intr-un moment in care ne vom intreba "Next what?"

alchemystical_angel spunea...

Cele, sunt putin dezamagita de tine.
"If you don't write the next chapter, it will be written in a way that can be good or bad beacause the time is continuous.
It's a risk that I don't recommend to anyone." ....???.. nu cred ca atunci cand te-ai nascut, doctorul s-a uitat la tine si ti-a spus "viata o sa fie lapte si miere"... daca asa a facut, imi pare rau dar te-a mintit. :P... normal ca poate fi "good or bad" pentru ca si decizile sunt la fel si oamenii de asemenea. Prefer sa nu-mi rezerv timpul analizandu-mi trecutul sau viitorul, pentru ca am prezentul care in mainile mele mi se pare mult mai pretios. Si sunt dezamagita de tine tocmai pentru ca ai adus in discutie ultimele week-end-uri care pur si simplu nu se aplica la teoria ta. cel putin nu din punctul meu de vedere. Cand m-ati intrebat dk merg cu voi am zis "da" de fiecare data, desi nu stiam destinatia. Si ce-am primit pentru ca nu mi-a pasat de destinatie??.. Cred ca stii raspunsul la intrebarea asta si stii cat de entuziasmata am fost pentru fiecare plecare. Dar decizia luata putea fi rea sau buna, puteam sa ma supar sau nu... sau in cazul oficial.. sa ma bucur enorm :P. sincer, prefer o viata cu surprize decat una calculata la milimetru, dupa care sa fiu dezamagita ca algoritmul aplicat a fost unul gresit...
Si inca o chestie. daca eu voi ajunge in viitor sa zic "Next what?" o sa fie grav, pentru ca e ca si cum am facut tot ce se putea in viata si nu mai am nici un scop pe lume decat sa mor... nop, mai am pana ajung la 3-4 anishori asa ca in viitorul meu fraza va fi "ABIA ASTEPT!!" .. :P :D

Core3 spunea...

Riscul la care ma refeream era cel in care nu te gandesti odata "Hai sa fac si treaba asta, ca pare interesant" si lasi ocaziile sa scape fara sa iei atitudine.

Impresia pe care ai "cules-o" din post si comment este gresita. Si anume cea in care imi place sa planific totul. Nu este adevarata pentru ca sunt adeptul intamplarilor de moment si iubesc sa fac ceva dupa o hotarare luata in cateva secunde.

Daca vei ajunge in viitor sa te intrebi "next what?" atunci trebuie sa gasesti un lucru, preferabil spontan, care sa te faca sa te uiti de intrebare intr-o secunda.

Am dat ca exemplu ultimele week-end-uri tocmai pentru ca au fost niste lucruri pe care mi le-am dorit sa le fac de mult.

Faptul ca ai spus de fiecare data "da" si ca nu te-a pasat destinatia, avand incredere, ma face sa si mai bucuros ca te cunosc si ca am avut ocazia sa mergem prin atatea locuri.

And a little secret for you: it will continue...

alchemystical_angel spunea...

Ok, ai dreptate, am inteles putin gresit penultimul tau comment. Si iti dau dreptate in mai toate lucrurile scrise, desigur, cu o singura exceptie. tot nu-mi place cum suna "next what?"....mi se pare ca e o intrebare cu putine posibilitati de a raspunde... stii bancu' cu blonda cand zice "neeexxxttt".. cam asa poate fi si aici.
"Next" are mai multe orizonturi, perspective sau orice vrem. :D
ohh.. si in legatura cu secretul tau... raspunsul meu este "muahaha haha muahahaha" :D:D:D

BlackWidow spunea...

Hai sa definim ce ar trebui sa insemne 'table of contents', shall we? Din cate am inteles, nu te-ai referit la o planificare minutioasa a fiecarei zile din viata ta fara sa-ti permiti sa te lasi surprins de eventuale evenimente, ci la o 'lista' cu lucruri frumoase pe care le vrei in viata ta, things-to-do care iti fac placere. Si ca sa te asiguri ca vor fi prezente, nu lasi hazardul sa le aduca, le planuiesti tu.
Asta vroiai de fapt sa punctezi, nu?

Pentru ca, initial, si eu ma pregateam de o mica 'mushtruluiala', pentru ca da, trecutul il stii si trebuie sa-l iubesti nu conteaza ce s-a intamplat si sa nu regreti nimic din ce ai ales sa faci, dar viitorul... si-ar pierde tot farmecul daca l-ai stii sau l-ai forta sa capete forma pe care o vrei, care nu este intotdeauna exact ce ai avea nevoie...

Am-I right?

Core3 spunea...

Pentru cei care au o problema cu intelegerea articolului, va rog cititi comentariul de dinainte pentru o explicatie sa-i zicem... detaliata.