luni, 18 februarie 2008

Filmele sunt o chestie relativa.


Probabil acum credeti ca am o obsesie cu relativismul. Va dau dreptate. La indrumarea unui prieten am revazut filmul "If Only". Daca doriti sa stiti despre ce este vorba check http://www.imdb.com/. Ideea de baza este ca nu ma voi rezuma la subiectul sau ci la faptul ca am descoperit ca si vizionarea unui film poate fi un lucru relativ. Ma veti intreba: Cum??
Va aduc aminte ca am "revazut" acest film. Ideea de baza este ca l-am privit cu alti ochi. Am inteles cu totul altceva din el, l-am trait altfel. Acum aproximativ un an cand l-am vazut prima data ma gandeam "Ce frumos e realizat!", "Ce idei!", "Oare, cum m-as fi simtit daca as fi fost Ian?" (Ian = Unul dintre personajele principale). Acum mi-am raspuns la ultima intrebare.
Oricum... pentru a pastra obiectivitatea comentariului meu nu voi mai face remarci personale ci vreau sa subliniez faptul ca perceptia filmelor ESTE intr-adevar o chestie TOTAL relativa, fie ca este vorba de diferenta de varsta, diferenta de stare sufleteasca, diferenta de companie, etc.

Nu ma credeti? Uitati-va la un film dupa care peste 1 an repetati experienta! Sau, mai simplu, revedeti un film pe care nu l-ati mai vazut de mai mult timp!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Commentul meu va fi f scurt in privinta asta, pentru ca ma grabesc si pentru ca pur si simplu nu vreau. Nu stiu cu cIti ochi ai revazut filmu, si cIt de mult s-a schimbat prespectiva. Dar calul necheza: "ce surpriza..."

Anonim spunea...

eu cred ca stiu de ce ai vazut altfel filmu asta, si chiar te inteleg... >:D<

dar chiar si dupa ce l-ai revazut poti sa negi ca e un film superb... sau nu superb... macar dragut

Ioana spunea...

m-am gandit eu: "oare cand eram eu mica realizam ce facea ala cu placinta in American Pie 1?" =))=))