luni, 25 februarie 2008

19

23.02.2008 - 19 ani. Toata viata am fost mai 'tanar' cu un an decat cei din jurul meu datorita faptului ca am inceput scoala mai devreme cu un an. Acum ma gandesc cu groaza la 23.02.2009 cand voi spune ca am 20 de ani. Nu o sa mai am o varsta care se termina cu "...zece". Evident, este doar o chestie psihologica.


Multumita unui foarte bun prieten de-al meu am reusit sa marchez ziua de 23 februarie si anul acesta intr-un mod inedit. Muzica si distractie la 30 de km de Targoviste. Ce poate fi mai frumos? Singurul regret este ca nu am putut sa ma bucur de prezenta unor persoane care dintr-un motiv sau altul nu au reusit sa ajunga.

Ideea centrala este ca ma simt bine dupa cele 2 zile petrecute acolo si sper sa vina o vreme cand nu o sa mai "primim telefoane de acasa"...dar... e o utopie, nu?

4 comentarii:

Ioana spunea...

in pare sincer rau ca nu am putut sa ajung... stii foarte bine ca mi-as fi dorit asta :((

la multi ani cele :*! si iti doresc sa ti se indeplineasca toate dorintele ascunse :>:*

Ioana spunea...

nu pot sa iti las commentu un hug pt ca imi zic "HTML-ul dvs. nu poate fi acceptat: PHP, ASP, and other server-side scripting is not allowed." ce urat... oricum intelegi tu

HUG

Anonim spunea...

Salut! Tin doar sa-ti spun ca am citit mesajul tau de pe blog despre varsta de 19 ani si mi se pare ok sa ai acele sentimente. Si eu m-am simtit la fel in pragul varstei de 20 de ani, dar sa stii ca tot ce se schimba este prefixul si nimic mai mult. Tu ramai acelasi, iar cei din jur te vor vedea in acelasi fel, adica pe tine ca persoana si nimic mai mult. Varsta cronologica conteaza mai putin si mai mult cea cronologica.
Eu oricum te apreciez exact asa cum esti. Nu zic ca este rau sa te maturizezi, insa lasa lucrurile sa vina de la sine.
Si inca ceva, bucura-te de anii de facultate! Pentru multi acestia sunt cei mai frumosi ani din viata lor. Sper ca si pentru tine vor fi niste ani exceptionali!

Anonim spunea...

stiu ca mai e putin si faci 20(si ca asta e un comment putin intarziat ptr aniversarea de 19 ani),dar am d facut o corectie si anul acesta(2009) tot cu zece la coada va fi...:D..si in 2019..si in ...2029....and so on....so LA MULTI ANI! ptr anul trecut...cat si ptr anul acesta.