miercuri, 6 februarie 2008

Totul e relativ...

In mod normal ar trebui sa scriu aproximativ 10 pagini legate de acest titlu dar ma voi rezuma la a spune ca mi se pare cea mai adevarata si utila propozitie existenta. Despre adevarul ei as scrie cele 10 pagini de mai sus asa ca ma voi rezuma la utilitate. De cate ori nu vi s-a intamplat sa discutati cu o persoana si sa descoperiti ca voi vedeti un lucru total altfel fata de interlocutorul vostru? Asta inseamna ca unul dintre voi trebuie sa nu aiba dreptate? Nu cred. Diferenta consta in unghiul din care este privita problema. Modul din care unul vede rezolvarea acesteia poate sa fie negat in totalitate de celalalt si viceversa. Exista situatii in care amandoua modurile sunt cat se poate de adevarate dar pana cand cei ce discuta vor intelege asta.... sa va dau o tema de gandire: Ce reprezinta imaginea de mai sus? Pot pune pariu ca parerile voastre vor fi diferite. De ce? Vezi titlul.

15 comentarii:

Anonim spunea...

Mai intai si mai intai...as putea zice ca e o clepsidra, marunt articol de a masura trecerea rapida a timpului, intrucat suntem atat de fascinati in ceea ce priveste trecerea timpului. hm...asa o vad eu, na!
Bine prima oara mi s'a parut ca e o reprezentare foarte nereusita a Caii Lactee.:))
Si apoi...ca sa dezvalui si poetul din mine as zice ca e haosul primordial [crek am citat'o pe diriga:))]...Ce sa zic...e un fel de haos, si cum lately mie mi se pare lumea asta un haos imens, imi mentin parerea. toata lumea se grabeste spre ceva...nu era mai bine cand eram copil? si nu stiam mare lucru? acu park am intrat toti intr'o centrifuga. Asta sentiment mi'l inspira mie imaginea aia nenorocita :))...

Core3 spunea...

Si tu ai privit problema din mai multe unghiuri...si fiecare ti-a inspirat ceva...asta inseamna ca acea imagine ce este cu adevarat?

Anonim spunea...

Din tot ce am zis...well...ultima optiune.

Anonim spunea...

Pentru Inceput voi spune ca acea imagine este reprezentarea fidela a unui CAL. Si voi sublinia: SIGUR.
Asa ca imaginea nu este altceva decat o adunare de linii serpuite, colorate, fara fundal, caci liniile sunt de diferite grosimi si fiecare poate fi luata drept fundala fata de cealalta (relativ, nu?) Asa ca interpretarea spirituala tine doar de perspectiva privitorului. Despre asta insa, imi pare rau, nu iti pot scrie aici cele cateva zeci de pagini cate am in minte :) [PS: ma amuza faptul ca ma pune sa citesc cuvintele astea mai jos cand dau publicarea comentariului. Din moment ce am tot scris aici inseamna ca si deosebesc literele intre ele, nu?]

Anonim spunea...

"fundal" nu "fundala" sorry uite de-asta m-a pus sa deosebesc literele. Acum inteleg. Au avut dreptate. [Incurcat butoane tastatura Dani cand scria blog Celestin]

Anonim spunea...

hahaha...un cal??:))fiecare cum simte :))

Ioana spunea...

cal? mie chiar imi palce poza... e foarte relativa :d daca ma mai gandesc putin si articolul e relativ :))

Anonim spunea...

De fapt, SIGUR e reprezentarea fidela a unui MINZ, calul fiind ceva mai mare.
Ca veni vorba de relativitate... aveam pretentii mai mari de la utorul blog-ului... u doar cateva randuri

Anonim spunea...

Tocmai pentru ca mAnzul este ceva mai mic am preferat interpretarea unui cal. Este, daca stau sa ma gandesc, ditai armasarul, murg pur-sange. In termeni ecnomico-financiari, calul meu este mijloc fix... pe cand mAnzul, nedepasind valoarea... Ma mentin: este sigur un Cal, monosilabic, unidirectional, irefutabil, irevocabil, fara echivoc.

Anonim spunea...

Dar de ce sa declari calul mijloc fix? De ce sa nu-l incluzi frumusel in parcul circulant, astfel incat sa realizezi un coeficient de utilizare a Parcului de Cai de aprox. 80%? Ca are nevoie doar de 4-5 ore de revizie noaptea, consuma numai combustibil ecologic, e nepoluant, se defecteaza foarte rar... atata ca daca-si rupe piciorul trebuie casat.

Totusi, de ce nu si mInz? http://www.roportal.ro/upload/anunturi/AGZSZRL4V.JPG

Anonim spunea...

Uita-te si tu la poza. Pricajitul ala de mAnz e vai de el. Pe cand ditai calul... Eu am declarat calul mijloc fix pentru ca e mare si pentru ca am preferat sa dizolv Parcul de Cai. Imi aducea numai pagube, nu mai aveam timp sa ma ocup de ei si necesitau personal de calitate. Nepoluant zici? chiar ieri, pe trecerea de pietoni din fata de la Rosa era o baleguta de toata frumusetea. Proaspata. Care apoi a fost imprastiata. Asta in sens direct. Sa nu mai spun de toate gazele de esapament emise de anumite masini intrate intr-o categorie aparte. Este eficient sa creezi un parc de Cai si MAnji daca ai timp de ei, pentru ca beneficiile imediate sunt placute. Casarea lor insa dureaza.

Core3 spunea...

Daca puneam o poza cu un cal ce mai spuneati?

Anonim spunea...

Daca puneai o poza cu un cal atunci chiar nu mai spuneam nimic. Pentru CA CAlul in sine nu spune nimic. El reprezinta o intreaga categorie alegorica de personaje intalnite de-a lungul drumului, inghesuite in hipodrom. Uneori mai dai si peste cate o problema, moment in care faci referire la partea dintre picioarele inferioare a cabalinei domestice, denumite popular "cal". Daca problema e minora, o numesti mAnz. Prin urmare calul intra in categoria Usa, Pod, Surub s.a.m.d. Asa Este!

albescu spunea...

Eu cred că e cu siguranţă joaca unui copil nevinovat pe o pânză albă pregătită de tatăl lui pentru lucru. Copilul a fost singur toată după amiaza şi te asigur că nu au mai rămas multe vopseluri...
Da Celestin totul e relativ, Einstein a spus asta parcă mai de mult şi aveţi dreptate amândoi, iar problema ce ne-ai pus-o cu acea fotografie aş caracteriza-o printr-un proverb: "Un nebun aruncă o piatră în lac şi 20 de înţelepţi nu sunt în stare să o scoată !"

Iola spunea...

Primul lucru la care m-am gandit cand am vazut poza a fost muzica, in desen redata de niste valuri/unde sonore, fiecare culoare reprezentand un alt gen de muzica. Ele se intrepatrund si au ceva in comun...sunetul...farmecul muzicii, care se regaseste in fiecare melodie de orice fel ar fi ea...trebuie doar sa simti!
Mi-a venit in minte si o imagine din copilarie cu un desen animat calare pe un "val" sonor si se lasa purtat de muzica!
Si apropo de valuri...imaginea ne-ar mai putea da o sugestie noua oamenilor: lasa-te purtat de val..bucura-te de fiecare clipa, fiecare sunet, fiecare zambet!