sâmbătă, 2 februarie 2008

Mersul pe jos...

... este cel mai sanatos, ar spune unii.

Dar pe 5 Mai 2007 am facut ceea ce putem denumi generic o nebunie. 52 km in 10 ore.
Intr-adevar... alaturi de un bun amic am reusit performanta de a parcurge drumul Targoviste - Ploiesti in 10 ore... pe jos. Daca dupa trei sferturi am crezut ca o sa ne dam batuti, o benzinarie, mai precis toaleta acesteia, ne-a ajutat sa trecem peste micile probleme tehnice si sa mergem mai departe. Orele petrecute pe drum au fost ceva neobisnuit dar amandoi consideram ca a meritat efortul. Sfatul meu: Do not try this at home ;)

3 comentarii:

FunInTheSun spunea...

vreau sa ma bag si eu la chestii d`astea :)

si 10 ore e acceptabil , cu masina iti ia mai mult ( daca tii la rotile tale totusi )! Traiasca gropile !

oricum , bun venit in blogosfera ! :)

Ioana spunea...

nu ne ia mai mult cu masina ... chiar cat timp am facut cu masina cand ne-am intors din ploiesti pt ca trebuia sa ajung eu la o anumita ora acasa? :)) ce tare a fost (dar masina lui danny a fost cam chinuita prin gropile alea)

Anonim spunea...

Lasa ca masina aia a vazut muult mai rele...